Social media és kommunikáció workshop

Egy gasztrovállalkozás online jelenléte nem pusztán egy szép kirakat, hanem az értékesítés, a márka és a vendégekkel való kommunikáció legfőbb eszköze és felülete. Az eredményességet közvetlenül befolyásolja.

A Piqniq Budapest workshopján Szabó Kata, social media tanácsadó, akinek ügyfelei többek között a SALT, Solid, Ykra és a Bortársaság, valamint Losits Gábor gasztrokommunikációs szakember, a Skillcom koncepció- és stratégiai tervezője, illetve a Piqniq Budapest társalapítója beszélt arról, miért is fontos az online jelenlét, hogyan lehet jól csinálni, és milyen buktatói vannak, ha segítség nélkül vágunk bele a tartalomgyártásba.

A workshopon azt taglaltuk, hogy mik is a weboldal tervezés szempontjai, hogyan is lehet elkerülni a kontraproduktív megoldásokat és pénzégető funkciókat, illetve példákkal bemutatták, hogy néz ki egy jól működő social stratégia.

Facebook-esemény
Piqniq Budapest

1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 8.

Nyitva tartás: H-P 8.00-18.00, Szo: 9.00-16.00, Vas: 10:00-16:00

kommunity@kastner.hu
+36 30 829 5557

A nyitvatartási idő rendezvények miatt alkalmanként módosulhat, mely a google-ban naprakészen nyomonkövethető.  A weboldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. Az e-mailen és az egyéb csatornákon érkező megkeresésekre munkatársaink hétköznap 9:00-17:00 óra között válaszolnak.

Privacy Preference Center

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.