Social media és kommunikáció workshop
Egy gasztrovállalkozás online jelenléte nem pusztán egy szép kirakat, hanem az értékesítés, a márka és a vendégekkel való kommunikáció legfőbb eszköze és felülete. Az eredményességet közvetlenül befolyásolja.
A Piqniq Budapest workshopján Szabó Kata, social media tanácsadó, akinek ügyfelei többek között a SALT, Solid, Ykra és a Bortársaság, valamint Losits Gábor gasztrokommunikációs szakember, a Skillcom koncepció- és stratégiai tervezője, illetve a Piqniq Budapest társalapítója beszélt arról, miért is fontos az online jelenlét, hogyan lehet jól csinálni, és milyen buktatói vannak, ha segítség nélkül vágunk bele a tartalomgyártásba.
A workshopon azt taglaltuk, hogy mik is a weboldal tervezés szempontjai, hogyan is lehet elkerülni a kontraproduktív megoldásokat és pénzégető funkciókat, illetve példákkal bemutatták, hogy néz ki egy jól működő social stratégia.