❯ Program | Márkák válsághelyzetekben
Hogyan változtatta meg a legnagyobb márkák kommunikációját a COVID világjárvány, majd az ukrán válság okozta új helyzet? Milyen etikai megfontolások befolyásolták ezeket a lépéseket? Hogyan lehet egy márka válsághelyzetben társadalmilag felelős? – ezekre a kérdésekre keressük a választ a Kastner Kommunity következő szakmai eseményén.
Meghívott előadók:
❯ Dr. Pintér Dániel Gergő, a BiotechUSA és a ScitecNutrition vállalati kommunikációs és CSR vezetője, a Magyar PR Szövetség kríziskommunikációs tagozatának elnöke, a Krízistérkép kiadvány főszerkesztője
❯ Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője
❯ Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója
❯ Moderátor: Szigeti Péter, 24.hu, Lapigazgató, a Reklámszünet podcast szerkesztője.
Az este folyamán nem lesznek tabu témák, és a kerekasztal-beszélgetést követően bárki becsatlakozhat a közös eszmecserébe.
A kerekasztal-beszélgetést élőben közvetítettük a Kastner Budapest facebook oldalon, mely visszanézhető itt:
A beszélegtésről készült felvétel visszanézhető itt.
Facebook esemény: https://fb.me/e/2gVH9u8QP
A részvétel ingyenes.
Regisztráció: kommunity@kastner.hu
Csatlakozz!