❯ Program | Márkák válsághelyzetekben

⁉️ Hogyan változtatta meg a legnagyobb márkák kommunikációját a COVID világjárvány, majd az ukrán válság okozta új helyzet? Milyen etikai megfontolások befolyásolták ezeket a lépéseket? Hogyan lehet egy márka válsághelyzetben társadalmilag felelős? – ezekre a kérdésekre keressük a választ a Kastner Kommunity következő szakmai eseményén.

Meghívott előadók:

❯ Dr. Pintér Dániel Gergő, a BiotechUSA és a ScitecNutrition vállalati kommunikációs és CSR vezetője, a Magyar PR Szövetség kríziskommunikációs tagozatának elnöke, a Krízistérkép kiadvány főszerkesztője
❯ Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője
❯ Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója
❯ Moderátor: Szigeti Péter, 24.hu, Lapigazgató, a Reklámszünet podcast szerkesztője.

Az este folyamán nem lesznek tabu témák, és a kerekasztal-beszélgetést követően bárki becsatlakozhat a közös eszmecserébe.

A kerekasztal-beszélgetést élőben közvetítettük a Kastner Budapest facebook oldalon, mely visszanézhető itt:

A beszélegtésről készült felvétel visszanézhető itt.

Facebook esemény: https://fb.me/e/2gVH9u8QP

A részvétel ingyenes.
Regisztráció: kommunity@kastner.hu

Csatlakozz!

1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 8.

Nyitva tartás: H-P 8.00-18.00, Szo: 9.00-16.00, Vas: 10:00-16:00

kommunity@kastner.hu
+36 30 829 5557

A nyitvatartási idő rendezvények miatt alkalmanként módosulhat, mely a google-ban naprakészen nyomonkövethető.  A weboldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák. Az e-mailen és az egyéb csatornákon érkező megkeresésekre munkatársaink hétköznap 9:00-17:00 óra között válaszolnak.

Privacy Preference Center

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.